Jeden z największych serwisów z internetową pornografią w sieci, RedTube, w reakcji na pomysł gubernatora Nowego Jorku Andrew Cuomo, który zaproponował sprzedaż nazw stacji nowojorskiego metra sponsorom, wyraził zainteresowanie tą ofertą.
Cuomo przedstawił pomysł na finansowe wsparcie metra poprzez sprzedaż nazw stacji w ostatnich dniach lipca. Teraz doczekał się odpowiedzi od RedTube'a.
"My, w RedTube, jesteśmy skłonni pomóc i dać coś od siebie naszym wiernym fanom w Nowym Jorku" - oświadczył wiceprezes RedTube Alex Taylor.
Taylor dodał, że jeśli oferta RedTube'a zostanie zaakceptowana wówczas firma "ozdobi stację, którą będzie sponsorowała", a także kilka pociągów tak, aby ludzie mogli "rzeczywiście jechać w czerwonej tubie (ang. red tube)".
Za sponsorowanie stacji w Nowym Jorku Red Tube musiałby zapłacić nawet 600 tys. dolarów rocznie - pisze "Time".
Gazeta zauważa jednak, że w całej sprawie dla serwisu najważniejsza jest darmowa reklama. Choć - jak przypomina "Time" - podobny do RedTube'a serwis YouPorn zdołał zostać sponsorem tytularnym hiszpańskiego zespołu e-sportowego, który dziś nosi nazwę "Zespół YP". Z kolei sam RedTube zapłacił, by jego logo znalazło się na koszulkach amatorskiego zespołu piłkarskiego z Massachusetts.